Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2007

Λίγες ταινίες για να γελάσουμε... μα ελάτε τώρα μην ντρέπεστε:) (Μέρος 1 από 2)

Εν αναμονή του επόμενου κειμένου για το μπλογκολεωφορείο που ήδη έχω ξεκινήσει να γράφω και με αφορμή ένα ποστ της Δανάης για μια πρόσφατη κωμωδία είπα να σας προτείνω μερικές ταινίες του είδους που ποικίλουν στο χιούμορ τους. Αντί να αναφερθω σε ταινίες που ξέρουμε λίγο-πολύ όλοι, θα γράψω για ταινίες που μου αρέσουν προσωπικά και ταιριάζουν στη δική μου αίσθηση του χιούμορ. Στην πλειοψηφία τους δεν είναι ιδιαίτερα γνωστές οπότε θα έχουν αν μη τι άλλο τη φρεσκάδα του καινούριου για αρκετούς από εσάς. Άλλες είναι διαθέσιμες σε DVD(και σε μορφή torrent) και άλλες μόνο σε μορφή torrent.... Λοιπόν ξεκινάμε...





GRANDMA'S BOY

Η υπόθεση : Ένας δοκιμαστής videogames(σ.σ. αυτοί είναι οι άνθρωποι που τεστάρουν ένα videogame για πιθανά προβλήματα πριν αυτό κυκλοφορήσει στην αγορά) εκδιώκεται από το σπίτι του. Λόγω συνθηκών (σ.σ. κοινώς τρελές αφραγκιές χα,χα,χα) αναγκάζεται να μείνει με τη γιαγιά του και τις δύο συγκατοίκους της. Και εκεί αρχίζει το δράμα του και το γέλιο μας...:)

Στυλ: OK είναι αμερικανιά, αλλά ωραία αμερικανιά! Έξυπνο χιούμορ, θεότρελοι χαρακτήρες και στιγμές που απλά αφήνεσαι στην παράνοια της κατάστασης.Μια ταινία από αυτές που δεν τις συναντάς εύκολα εκτός Αμερικής γιατί είναι ταινίες με σχετικά άγνωστους πρωταγωνιστές για τον υπόλοιπο κόσμο και το μπάτζετ παραγωγής τους είναι το μίνιμουμ δυνατό. Ας είναι καλά ένας "ψαγμένος" ξαδερφός μου που την ξετρύπωσε από τον σωρό ...

Aντίδραση Πίκου: Υπήρχαν στιγμές που έκλαιγα από τα γέλια και στιγμές που θυμήθηκα πως νιώθει ένα μωρό στα "κάτω διαμερίσματα"... Ναι, γέλασα ΤΟΣΟ πολύ:)

Διαθεσιμότητα: Εμπρός λοιπόν καλό μου utorrent!




SΗΑUN OF THE DEAD (To ξύσιμο των νεκρών)


Aφού γελάσατε με τον άπαιχτο ελληνικό τίτλο της παρενθέσεως (σ.σ. άκου "ξύσιμο των νεκρών" χα,χα,χα) προχωράμε στο παρασύνθημα...

Η υπόθεση: O Shaun είναι ένας φτωχος πλην τίμιος πωλητής ηλεκτρονικών συσκευών. Έχει την κοπέλα του τη Λιζ, τον κολλητό του τον Εντ και ζει μέσα σε μια επαναλαμβανόμενη ρουτίνα μέρα μπαίνει, μέρα βγαίνει. Ένα πραγματικό "ζόμπι" της βρετανικής καθημερινότητας. Πάνω που η Λιζ κουράζεται από τη νωθρότητα του Shaun η πόλη γεμίζει με πραγματικά ζόμπι και ο Shaun παίρνει την κατάσταση στα χέρια του με το δικό του "μοναδικό" τρόπο:)

Στυλ: Πριν από κάποια χρόνια υπήρχε μια χαρούμενη παρέα που απαρτιζόταν -μεταξύ άλλων- από τους Edgar Wright(σκηνοθέτης), Simon Pegg και Nick Frost(ηθοποιοί). Η παρέα αυτή για δύο τηλεοπτικές σεζόν δημιούργησε τη κωμική σειρά SPACED την οποία προσωπικά θεωρώ μια από τις αστειότερες τηλεοπτικές σειρές που έχω παρακολουθήσει και σίγουρα με διαφορά την πιο πρωτότυπη. Οι ίδιοι άνθρωποι στη συνέχεια πέρασαν στο χώρο του κινηματογράφου με τις ταινίες Shaun of the Dead και -πρόσφατα- Hot Fuzz. To χιούμορ τους βασίζεται πολύ σε αδιάκοπες "έξυπνες" αναφορές στην ποπ κουλτούρα τόσο της Βρετανίας όσο και της Αμερικής προσαρμοσμένες πάνω σε συμπαθείς ανθρώπινους χαρακτήρες.

Εσύ τι λες ωρέ Πίκο...: Δηλώνω αθεράπευτος φαν! Από τις αγαπημένες μου ταινίες του είδους. Από την άλλη πλευρά είμαι πολύ εξοικειωμένος με το χιούμορ των συγκεκριμένων ανθρώπων οπότε δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός.

Διαθεσιμότητα: To DVD player σας να είναι καλά!





STRANGER THAN FICTION (Πιο παράξενο κι από παράξενο)


Υπόθεση: Ένας άνθρωπος έχει μια συνεχή και μονότονη ρουτίνα στη ζωή του, του τύπου "σπίτι-δουλειά, δουλειά-σπίτι". Μια μέρα αρχίζει να ακούει μια φωνή στο μυαλό του που περιγράφει κάθε του κίνηση και δεν την ακούει κανείς άλλος! Έχει αρχίσει να τρελαίνεται ή του συμβαίνει κάτι ακόμα πιο σουρεαλιστικό?

Στυλ : Πρόκειται για μια ταινία βασισμένη σε μια ιδέα πάρα πολύ πρωτότυπη, η οποία μου κέντρισε φοβερά το ενδιαφέρον όταν έμαθα περι τίνος πρόκειται (σ.σ. εσκεμμένα δεν παρέθεσα περισσότερες λεπτομέρειες για την υπόθεση...). Επί της ουσίας πρόκειται περισσότερο για μια ιδιότυπη κομεντί χτισμένη πάνω σε μία φοβερή σεναριακή έμπνευση παρά για μία κωμωδία που σου προκαλεί τρελό γέλιο.

Τελικά σου άρεσε Πίκο ή τσάμπα μας κουράζεις? : Τολμώ να πω ότι κατατάσσω πλέον την ταινία αυτή σε μία από τις πιο αγαπημένες μου ever! Ξέρω ότι είναι υπερβολικό αλλά μερικές φορές για κάποιο αδιευκρίνιστο λόγο κάποιες ταινίες σου κάνουν ένα "κλικ" και αυτό συνέβη και με τη συγκεκριμένη. Αντικειμενικά δεν πιστεύω ότι πρόκειται για καμία "φοβερή ταινία" αλλά για κάποιο λόγο στο τέλος της είχα ζωγραφισμένο στο πρόσωπό μου ένα ηλίθιο χαμόγελο. Τρέχα γύρευε δηλαδή ή αλλιώς λέγε με "άγνωσται αι βουλαί του Πίκου" :)

Διαθεσιμότητα: Φίλε δεν είναι δα ντροπή, νοίκιασε το DVD!



Α, ναι ακολουθεί και δεύτερο μέρος και αυτό είναι δέσμευση (σ.σ. ή απειλή? Ποτέ δεν κατάλαβα τη διαφορά ανάμεσα στα δύο χα,χα,χα)

Να είστε όλοι καλά!



7 σχόλια:

  1. Ε, λοιπόν με έπεισες για την τρίτη ταινία! Είχα αμφιβολίες όταν έβλεπα τη διαφήμιση, αλλά μάλλον θα τη νοικιάσω κάποια στιγμή!

    Όταν δηλ βρω χρόνο, (μπουχουχου...) γιατί έχω πολύ καιρό να δω ταινίες και πολύ μου έχει λείψει! Άσε που έχω κάνει μία λίστα τεράστια με ταινίες που πρέπει να δω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω καμία απολύτως. Αλλά θα δοκιμάσω να δω καμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χεχεχε, η πρώτη ταινία δε παίζεται! Πραγματικά έκλαιγα απ'τα γέλια και παρόλο που την είδα σε αγγλικούς υπότιτλους υπήρχαν στιγμές με φοβερό χιουμορ!
    Η δεύτερη επίσης φοβερή ταινία! Έχει στιγμές με περίεργο χιουμορ αλλά και άλλες με γαμάτες ατάκες! Συνιστώ ανεπιφύλακτα both!
    Την τρίτη δεν την έχω δει ακόμη αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα το επιχειρήσω!
    Πολύ καλές επιλογές Πίκο!
    Ο τίτλος, οι ηθοποιοί ή ακόμα και το εξώφυλλο μπορεί να μη σου γεμίζουν το μάτι αλλά σίγουρα όταν τις δείτε(τουλάχιστον τις 2 πρώτες) θα ξεκαρδιστείτε από τα γέλια!
    Περιμένω πως και πως τις επόμενες επιλογές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την πρώτη δεν την ξέρω.
    Την δεύτερη την έμαθα όταν είδα το Hot Fuzz και ίσως την δω κάποια στιγμή.
    Για την τρίτη είχα διαβάσει και την έχω από καιρό στα υπόψην να την δω. Αφού την προτείνεις και εσύ, θα το επισπεύσω χεχε!

    ΥΓ. By the way όταν αναφέρεσαι σε μένα γιατί δεν βάζεις γενική στο όνομά μου και γράφεις "της danah"; Το ότι το έχω με λατινικούς χαρακτήρες δεν σημαίνει πως πρέπει να κάνεις και εσύ το ίδιο! :-p Γράφε το στα ελληνικά κανονικά, ΟΚ;
    Cheers! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @sofi-K

    Ναι είμαστε "τα παιδιά της λίστας" κι εσύ κι εγώ:) Όλο βρίσκω ταινίες να δω και όλο δεν τις βλέπω, αυτό θα πει να είσαι "σινεφίλ εν αναμονή" :)

    Μάλλον πρέπει να κανονίσουμε μια κοινή προβολή και να κοιμόμαστε με βάρδιες μπας και δούμε καμία ταινία τελικά:)

    @seaina

    Πάει κι αυτή η αναγνώστρια(λόγω του ελεεινού γούστου μου στις κωμωδίες ίσως...χα,χα,χα), και να πεις μου περισσεύουν ρε παιδί μου... NEEXXXTT!!! Ελπίζω να χαμογελάσεις με κάποια από αυτές Καπετάνισσα!

    @Mofo -3-

    Εσύ να περιμένεις την τελευταία ταινία του δεύτερου μέρους... ξέρω πόσο την "αγαπάς" για αυτό χα,χα,χα,χα!!!

    @Danah

    Μου ζητάς να καταπατήσω κάθε μπλογκοαρχή μου... και όλα αυτά
    για μία ρημάδα γενική για μια Ελένη (σ.σ. τύφλα να έχει ο Καβάφης χα,χα,χα).

    Μήνυμα ελήφθη δεσποινίς Δανάη! (σ.σ. ο πόνος να γράφω το nick σου στα ελληνικά είναι αβάσταχτος αλλά θα αντέξω...χα,χα,χα)

    Tην καλημέρα μου σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μόνο το Shaun of the Dead έχω δει, και μου άρεσε πάρα πολύ. Το Stranger Than Fiction το έχω στα υπόψην, αλλά θα προσθέσω και το Grandma's Boy γιατί μου κίνησες την περιέργεια.

    Υ.Γ. Τι στην ευχή είναι το ξύσιμο των νεκρών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απ'ολες οσες ανεφερες,ομολογω πως μονο την τελευταια εχω δει,και ηταν οντως καλη,οχι απο τις αγαπημενες μου.Σιγουρα,ομως,πρωτοτυπη και πολυ καλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή