Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2008

Έκτακτο ανακοινωθέν, καιρός ήταν....

Πρέπει να το ομολογήσω, σήμερα ξύπνησα με διάθεση να σας κουφάνω λίγο. Το πρώτο ποστ του 2008 θα είναι προφανώς ένα που δεν περιμένατε -απευθύνομαι φυσικά στα άτομα που δεν με γνωρίζουν προσωπικά-. Παρακαλώ ο μαέστρος να χτυπήσει τα τύμπανα με ρυθμό γεμάτο σασπένς (σ.σ. με ενημερώνουν από το blogger ότι το μπάτζετ δεν επιτρέπει πολυτέλειες όπως μαέστρους... γκρρ... ας είναι). Χωρίς περαιτέρω χρονοτριβή σας ανακοινώνω... όχι ότι ο Καρβέλας προτάθηκε για Γκράμυ (σ.σ. αυτά δεν είναι ούτε για Πρωταπριλιά), ούτε ότι αγόρασα Playstation 3 (σ.σ. δεν είμαι έτοιμος να πουλήσω το κορμί μου ακόμα για αυτόν τον "ιερό" σκοπό,τόσο ακριβό που είναι... το Playstation 3 ,όχι το κορμί μου χα,χα,χα). Οκ, οκ επειδή έχω να δω τέτοια ένταση στα πρόσωπα των ανθρώπων από τότε που o Ρακιντζής τραγουδησε στη Eurovision και ένα έθνος ήταν στα πρόθυρα εγκεφαλικού,θα σας ανακοινώσω τα όχι και τόσο χαρμόσυνα νέα μετά το βιντεάκι ...



Αυτό που έκλεισε και το ματάκι στην κάμερα στο τέλος με είχε αποτελειώσει... σου λέει o αοιδός, έσκισα που έσκισα με το τραγούδι ας κάνω και την τσαχπινιά μου να μας "λούσουν" στα δεκάρια οι τηλεθεατές... και όντως τον "έλουσαν"... στα φάσκελα...


Λοιπόν κυρίες και κύριοι στις αρχές Φεβρουαρίου πάω φαντάρος για να υπηρετήσω τη μαμά πατρίδα.Σήμερα με πήραν και τηλέφωνο από την αστυνομία για να πάω αύριο να παραλάβω το χαρτί κατάταξης. Φαντάζομαι άμα ήμουν κανένα ντζόβενο γύρω στα 18-19 θα έπρεπε κάπου εδώ να αλλάζω σώβρακο από την αγωνία, αλλά προσωπικά στη φάση ζωής που βρίσκομαι θέλω απλά να τελειώνω με την υποχρέωση. Όπως και να έχει είμαι μια χαρούλα, αν και λίγο ανήσυχος, όχι για το φανταρικό ως διαδικασία, αλλά γιατί η ζωή μου εκτός στρατού θα έχει την ένδειξη stand by για ένα χρόνο. Αφού μαζέψετε τα σαγόνια σας από το πάτωμα -ω μα ελάτε τώρα δεν είναι ευγενικό- θα σας ενημερώσω σχετικά και για το μπλογκ. Βλέπετε το σκέφτηκα λίγο και αφού φευγαλέα αναρωτήθηκα μήπως να το έκλεινα το ρημάδι, συνειδητοποίησα ότι οι άνθρωποι που γνωρίζω εδώ κι ένα χρόνο είναι πολύ εντάξει άτομα και είναι κρίμα να χάσω την επαφή μου μαζί τους, άσε που μου αρέσει να γράφω και θα μαι δυστυχισμένος άμα δεν το κάνω, οπότε... Έτσι λοιπόν το "Έκτακτο Παράρτημα" δεν πάει πουθενά, απλά προσαρμόζεται στις συνθήκες και σίγουρα η συχνότητα των ποστς θα πέσει αρκετά, ειδικά το πρώτο δίμηνο κατάταξης.Από την άλλη πλευρά δεν έγραφα και 30 ποστς το μήνα οπότε ΟΚ:). Όλα τα ποστς αυτής της φανταρικής περιόδου θα κατατάσσονται κάτω από την κατηγορία "Saving Private Pikos" (σ.σ. κατά το Saving Private Ryan) και επίσης θα προσθέσω και ένα counter που θα μετράει αντίστροφα τις μέρες για να απολυθώ, απλά και μόνο γιατί είμαι πολύ τεμπέλης για να το κάνω ο ίδιος χα,χα,χα!!! Και για να ολοκληρώσουμε τις "εκπλήξεις" του ιστορικού αυτού ανακοινωθέντος (σ.σ. νομίζω από τον πρώτο τελικό του Big Brother έχει ένα έθνος να ριγήσει από συγκίνηση όπως σήμερα, το οποίο λέει πολλά για την "ποιότητα" του έθνους παρεπιπτόντως χα,χα,χα) για νέα μου σε περιόδους μακράς απουσίας ή απλά για λίγο μπλόγκιγκ με τη σφραγίδα ποιότητας Πίκου υπάρχει πάντα και το μπλογκ της κοπέλας μου.



Απίκος ο Τουρκοφάγος... τι να λέμε τώρα, εγώ και ο Ράμπο χα,χα,χα (σ.σ. μεταξύ μας πιο πιθανό να σκοτώσω κάτι ζωντανό στα μαγειρεία παρά οπουδήποτε αλλού). Και ξανά προς τη δόξα τραβώ λοιπόν...


Μέχρι τότε έχουμε καιρό, γύρω στο μήνα, οπότε μπορώ να τακτοποιήσω κάποιες "μπλογκικές εκκρεμότητες" με την ησυχία μου. Άντε να είμαστε καλά και να γράφουμε ακόμα καλύτερα:)

Kαλημέρα σε όλους!

18 σχόλια:

  1. Ε, ναι λοιπόν, κυρίες και κύριοι, γιατί και ένας Πίκος χρειάζεται...
    τη νοσοκόμα του!;)


    Παρεπιπτόντως, θα μετράω κι εγώ στο μπλογκ μου τις μέρες για να γυρίσει κοντά μου ο αγαπημένος μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. α ρε πικο ποσο σε ζηλευω ανυπομονω να τελειωσω με την σχολη γιατι σε αυτη τη φαση της ζωης μου ο στρατος δεν θα ηταν υποχρεωση.

    αντε βρε και καλος πολιτης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπομονή με το στρατιωτικό(θα περάσει) και καλός πολίτης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλε Πίκο,
    #1 To PlayStation 3 μέχρι να επιστρέψεις θα έχει πέσει από τα 440 στα 300 ευρώ (άρα όταν επιστρέψεις φρόντισε να κάνεις ένα "απολυτήριο" δώρο στον εαυτό σου)
    #2 Θα μας λείψεις αν και δεν πας στην Αυστραλία, φαντάρος πας
    #3 Καλό κουράγιο και φαντάσου πως κάνεις διακοπές (λέμε τώρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωωωω, τι νέα είναι αυτά; Άντε, υπομονή και θα περιμένουμε το feed σου να μας ενημερώσει για νέο σου post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άντε Πίκο καλό κουράγιο! Σίγουρα όσο θα είσαι εκεί δεν θα είναι και ό,τι καλύτερο και θα δουν πολλά τα ματάκια σου, αλλά να σκέφτεσαι θετικά και θα δεις που θα τελειώσεις και θα λες πότε πέρασε ο καιρός!

    Όπως λέει και το τραγούδι "απ'την σκοπιά πυροβολώ την φαντασία μου" χεχε! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φανταρακι,λοιπον,ε;Αντε να ξεμπερδευεις σιγα σιγα και μ αυτην την υποχρεωση.
    Δε νομιζω πως χρειαζονατι πολλα λογια,σε μια περιπτωση οπως αυτη.Καλη θητεια και καλος πολιτης!Μεταξυ μας,το μονο που φοβαμαι,ειναι πως οταν τελειωσεις,θα γεμισεις το μπλογκ με ιστοριες απο το στρατο!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ενεσούλα

    Όσο θα πάω εγώ φαντάρος θα πας κι εσύ μωρό μου οπότε καλή μας δύναμη γενικώς:)

    @dunno

    Δεν ξέρω σε τι φάση είσαι φίλε αλλά μόνο αν κοιμάσαι με το Καλάσνικοφ κάτω από το μαξιλάρι από παιδί, η αγαπημένη σου ταινία είναι "ο Βετεράνος" με τον Τσακ Νόρρις και έχεις συνδρομή στο "Άμυνα και διπλωματία" ο στρατός δεν είναι υποχρέωση:) Aπλά σε πειράζω φυσικά:) Όλα καλά μωρέ, αυτά είναι όλα "της υπομονής" καταστάσεις και τίποτα παραπάνω.

    @anastasia

    Καλωσήρθες στο μπλογκ, σε "λίνκεψα" να μη μου φύγεις χα,χα,χα! Την υγεία μου να έχω μόνο και όπως το λες είναι. Αν μη τι άλλο θα είναι κι αυτό μια εμπειρία.

    @cyberella

    1)440 ευρώ? Που είναι αυτή η τιμή γιατί εγώ όλο κάτι 500αρια βλέπω στην αγορά:) Όπως και να έχει με το που θα βγω από φαντάρος βγαίνει το Resident Evil 5, yeah! Αυτό για να μην λέτε ότι δεν έχω μακροπρόθεσμους στόχους στη ζωή:)

    2)-Πίκος κοιτάζει κάτω και κοκκινίζει-. Όλο και θα τα λέμε απλά πιο αραιά, να είμαστε καλά μόνο και τα άλλα βρίσκονται.

    3)Πολλά θες ... χα,χα,χα!!!

    @γκρινιάρης

    Εσύ έγινες θαμώνας στο μπλογκ ή νομίζω? Άντε γιατί τους άντρες αναγνώστες τους ψάχνω λίγο με το φανάρι σε αυτό το μπλογκ:). Και σε βάζω στα λινκς όχι για τίποτα άλλο αλλά για να μην... γκρινιάζεις:) Ω μα έλα τώρα έτοιμος ήσουν:)

    @danah

    Tην φαντασία μου πάει κι έρχεται να την μπουμπουνίσω:)Eλπίζω να
    μην φάω κανένα χριστιανό που τυχαίνει να περνάει από το πεδίο βολής μου και πάει σαν το σκυλί στο αμπέλι. Mε τόσα βίαια videogames είμαι και λίγο "trigger happy" o άτιμος:)

    @armia

    Όπως και να έχει όταν τελειώσει ο στρατός αρχίζουν τα δύσκολα, ο στρατός είναι το ευκολάκι που λέω με την καλή μου:). 'Οσο για τη θεματολογία μου μετά το φανταρικό, ας είμαστε όλοι καλά, εδώ και βλέπουμε τι θα γίνει. Πραγματικά αναρωτιέμαι πόσοι από εμάς θα είμαστε εδώ τέτοια εποχή το 2009 (και δεν εννοώ ζωντανοί φτου, φτου, φτου, απλά που θα ασχολούμαστε με το μπλόγκιγκ). Θα δείξει...

    Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και δεν σας κρύβω ότι νιώθω υπέροχα που είμαι ο τυχερός αποδέκτης τους. Μιας και έχουμε κάποιες εβδομάδες μέχρι να μπω φανταράκι, οφείλω να γράψω κατιτίς παραπάνω μέχρι τότε μου φαίνεται! Για να δούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάμε τραγουδάκι…
    Πίκρανες τον Φαντάρο τον Φαντάρο
    Τον πίκρανες πολύ….Όπα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λοιπόν έχω ιδέα …!!!!
    Να κάνουμε ένα πάρτι αποχαιρετιστήριο στο μαγαζί που παίζω μουσική
    Πριν παρουσιαστής να μαζευτούμε όλοι οι μπλόγκο – παρέα!!!
    Τι λες ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @lily

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και μόνο που το πρότεινες με κάνεις να νιώθω ξεχωριστός. Για πρακτικούς και λίγο συναισθηματικούς λόγους θα ήθελα να είμαι στο σπίτι μου αυτές τις μέρες, άσε που πολλά παιδιά μένουν εκτός Αθήνας και δεν θα είναι εύκολο να έρθουν.

    Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα να γνωρίσω αρκετούς από εσάς από κοντά απλά το timing είναι λίγο περίεργο.Όπως και να έχει, να είμαστε καλά, εφόσον διατηρηθεί η επαφή μας αυτή με αρκετούς από εσάς, θα ήθελα να γνωρίσω κάποια άτομα από κοντά για ένα καφέ βρε αδερφέ(εξάλλου κάπως έτσι αυθόρμητα ξεκινάνε και οι καλύτερες φιλίες).

    Και πάλι σε ευχαριστώ για την πρόταση και ένα βράδυ που θα παίζεις μουσική στο μαγαζί παίξε κι ένα κομμάτι για εμένα και θα είναι σαν να είμαι εκεί, πραγματικά.

    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν σε φοβάμαι, εσύ έχεις περάσει από την Αγγλία κι έχεις επιβιώσει, τι να σου πει ο ελληνικός στρατός :-p

    Σοβαρά πάντως, εγώ στρατό δεν πήγα, πάντως όλοι οι φίλοι μου που πήγαν μεγάλοι και δεν το πήραν με το μέσα μυαλό, πέρασαν μια χαρά. Ούτε αγωνία να έχεις, ούτε τίποτα. Μια φάση της ζωής σου είναι που θα περάσει και θα σου αφήσει ένα σωρό γνώσεις, γνωριμίες και αναμνήσεις.

    Υ.Γ. Όλα καλά και άγια στο ποστ, αλλά ο Ρακιντζής είναι μόνο για Scary Movie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα πήξεις ΨΑΡΑΚΑΑΑΑΑΑΑ!χεχεχε
    Άντε καλός φαντάρος bro μου! Τίποτα δεν είναι δύσκολο αλλά ούτε και εύκολο στη ζωή.Οπότε, τέλειωνε με αυτό το βραχνά και μετά κοιτάς με μεγαλύτερη ευκολία το μέλλον σου.
    Πολύ κινητό(πολύ καρκίνο δλδ :Ρ αλλά τι να κάνουμε), πολύ ύπνο(λιώσε όσο μπορείς) και οι 365 θα περάσουν!
    Το PS3 μη το πολυσκέφτεσαι.Μάπα είναι σε σχέση με το Xbox360(έτσι ενημερωτικά)
    Hey miss special! Τον φορτιστή του κινητού όπου πας και γαργάρες μη μας βραχνιάσεις γιατί καήκαμε :)
    Σνιφ...θα μου λείψουν τα ποστ σου :(
    Take care :) ή αλλιώς (andiossss mother fucker) χαχαχααχα u know

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πίκο υπομονή θα σε περιμένουμε....

    -Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @σοφία

    Όπως και να το κάνεις επιβίωσα μια Αγγλία και το ελεεινό φαγητό της (σ.σ. δεν είμαστε όλοι Jamie Oliver στην κουζίνα ξέρεις χα,χα,χα) οπότε με "χαρά" θα καταβροχθίζω την πειραματική τροφή με το όνομα Godzila:)

    Όλα καλά Σοφία, ηθικόν ακμαιότατον!

    @MOFO -3-

    Καλά σε είδαμε κι εσένα φαντάρο που τον πρώτο καιρό άλλαζες τα σώβρακα το ένα μετά το άλλο, βετεράνε...:) Δεν μπορώ να πω όμως τελικά αποδείχτηκες παλικάρι(σ.σ. το σωσα, το σωσα? χα,χα,χα)

    @kallitexnes

    Η υπομονή είναι μια αρετή που διαθέτω μένει να φανεί και στην πράξη πόσο:)

    Eυχαριστώ για τα καλά λόγια όλη την παρέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φίλε μόλις σε ανακάλυψα και πας να την κανείς?
    Δηλαδή τι θα λέμε τώρα, Πίκος Απίκος
    η Που είναι ο Πικος?
    Να σου ευχηθώ καλή θητεία.
    Α μην ξεχάσεις να πάρεις μαζί το χιούμορ και την τρέλα σου.
    Αυτά θα χρειαστείς περισσότερο από οτιδήποτε άλλο!!!
    Ηθικό ? ακμαιότατο !!!
    Χαιρετώ σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή θητεία και κουράγιο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά, ο5ταν πήγα εγω φαντάρος δεν υπήρχανε μπλόγκς.
    Η πλάκα ειναι που ειχα φανταστεί πως κατι τέτοιο μπορούσε να γίνει. Αν το ειχα ξεκινήσει κιόλας, μπορεί να ήμουν τωρα ενας πλούσιος γκουρου των μπλόγκς, λέμε τώρα.
    Να περάσεις καλά σο στραό και να προσέχεις τον εαυτό σου.
    Και θα τα λέμε εμείς μη φοβάσαι.
    Θυμίζω οτι τα μπλόγκς φτιάχτηκαν για τον μπλόγκερ καιόχι για τον αναγνώστη. Ο αναγνώστης προέκυψε στην πορεία και αυτο θα το αναλύσουμε άλλη φορά.
    Μαζι με την επέτειο του Παναθηναϊκού παρουσιάζεσαι.
    Κοίτα να περάσεις τέλεια. Θα γυρίσεις πριν το καταλάβεις.
    Τζονάκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή